“Lüksün tanımı ve algısı değişiyor”
Benesta Benleo Acıbadem projesiyle konutta lüksü yeniden tanımladıklarını belirten Benesta Genel Müdürü Roksana Diker, “Geçmişte lüks kavramı sadece arzu nesnelerini tanımlarken, artık bütüncül bir süreç deneyimi olarak algılanıyor. Kuyumculuk sektöründe yakından tanık olduğumuz bu deneyimi Benesta Benleo Acıbadem projemizle konut sektörüne taşıyarak ‘her şey dahil lüks’ bir yaşam vaad ediyoruz.”
Her zaman daha iyiyi hedefleyen konut ve inşaat projelerine imza atan Benesta, İstanbul’daki kuyumculuk bölümü paydaşlarına özel olarak düzenlenen “GOLD’DAN VERİ – Yapay Zeka ile Mücevher Pazarlamasında Devrim” temalı etkinliğe sponsor oldu.
Etkinlikte konuşan Benesta Genel Müdürü Roksana Diker, “Takı, tarihsel süreç içerisinde lüks ile özdeşleşmiş ve değerli taşlarla tasarlandığı için bir dilek objesi haline gelmiştir. Ancak modern tüketici artık arzu nesnelerinden memnun değil, lüksü bir deneyim olarak deneyimlemek istiyor. Tasarımdan Ar-Ge’ye, üretimden pazarlamaya kadar tüm aşamalarda yapay zekanın yer almaya başladığı kuyumculuk şubesi yine lüksü bir deneyim olarak tanımlamanın güzel bir örneği. Benesta olarak bu dönüşüme konut sektörünün öncülük etmesi gerektiğine inanıyoruz. Çünkü lüks yaşam deneyimini tüm unsurlarıyla yaşama imkanına sahibiz. Benesta Benleo Acıbadem projemizde ‘her şey lüks’ olarak tanımladık.
Lüks deneyiminin en belirgin özelliğinin standartların dışına çıkmak olduğunu belirten Diker, “Benesta Benleo Acıbadem’de hiçbir şey standart değil. En ince detayları bile en kaliteli aletlerle işliyoruz. 550 dairemizin 550’si ayrıca başka bir lüks deneyimi vaat ediyor. Projemizin toplam 15 dönümünü ev sahiplerinin kullanımı için özenle tasarladığımız Benleo Park’a ayırdık. Çağdaş kent yaşamının lüks deneyiminin göstergesi olan konutlarımızın tasarım, malzeme ve personel ayrıcalıklarını yeşil ve çevre ile birleştirdik. 2019 yılında sallama yönetmeliğine uygun olarak tamamen kayalık bir zemin üzerine inşa ettiğimiz projemize bugüne kadar gösterilen ilgiden memnunuz. Halihazırda konutlarımızın yüzde 40’a yakınını yeni sahipleriyle buluşturmuş olmamız bunu gösteriyor. Bu lüks deneyimin konut bölümünde de karşılığı var.” şeklinde konuştu.
Kuyumculuk bölümünün önde gelen kurumlarının yanı sıra tanınmış firmaların sahipleri ve üst düzey yöneticilerinin bir araya geldiği etkinlik, Şerefiye Sarnıcı’nın tarihi ambiyansında gerçekleştirildi. Katılımcılara bu etkinliğe özel bir deneyim sunuldu. Etkinliğin ev sahipliğini yapan Pazarlama ve Marka Danışmanı Aylin Gözen, yapay zekanın pazarlamadaki potansiyelini ortaya çıkarmak amacıyla yapay zekanın kuyumculuk dalında sağlayabileceği fırsatlara ışık tutan 3D mapping sunumu yaptı. Büyüleyici cazibesi ve hayranlık uyandıran mimarisiyle tarihi sarnıç, 3D Mapping sunumunun yansıtıldığı bir tuval haline geldi. İş ortakları, tarih ve modernliğin ahenkli bir biçimde ortada resmedildiği bir dünyaya tanık olma fırsatı buldular.
Benest hakkında:
Rusya’da inşa ettiği Yuri Gagarin Havalimanı, Krasnodar Stadı ve Mercedes-Benz fabrikası gibi global projelerle tanınan Türk inşaat şirketi Esta İnşaat, ‘Benesta’ markasıyla ülkemizde gayrimenkul projeleri gerçekleştiriyor. Esta İnşaat, uluslararası inşaat sektörü dergisi Engineering News Record (ENR) tarafından dünyanın en büyük 93. inşaat şirketi olarak listelenmiştir.
Mühendislik unsurları, işlevsellik, eskiyen ve eskidikçe değerlenen yapı malzemeleri, zamansız yapılar, mimari ve tasarımsal sıra dışı projelerle çalışan Benesta; Beyoğlu’ndaki Benesta Centro projesini tamamlayan; Bahçelievler’de Benesta Podio ve Acıbadem’de Benesta Benleo ön satışlarına başladı. Benesta ayrıca Marmaris’te Benesta Amos Living adlı gerçeküstü bir emlak projesi başlatmaya hazırlanıyor.
Ayrıntılı bilgi için: https://benesta.com